Isplata kredita u 15 min!

Nenadani troškovi zahtijevaju hitni kredit

Nikada nije bila rijetkost naći se u situaciji koju samo pozajmica ili kredit mogu riješiti; ali ne bilo kakav kredit već kredit do kojeg možemo brzo doći. tzv. hitni krediti. Nenadani troškovi su na žalost često i najskuplji troškovi, no nemaju svi u trenutku kada ih “stisnu” hitni troškovi, financijsku situaciju kojom bi ih mogli pokriti. A kada se netko nađe u financijskoj krizi, u dugovima i sl., nije mu u interesu čekati da ju riješi niti minuti dulje nego što je potrebno. Jer, bez obzira na to dugujete li državi, prijatelju, banci ili imate dug koji je prebačen na javnobilježničku kuću, kamata iz dana u dan nemilosrdno raste a vama treba hitno rješenje. Zato su kreditne i kartične kuće osmislile model kredita za ovakve situacije – hitne kredite. Ono što hitne kredite razlikuje od drugih jest što njih u slučaju takve potrebe zaista možete dobiti nakon samo par klikova mišem. Ovaj se model pokazao izuzetno traženim s obzirom na to da nitko ne želi čekati na novac koji treba ako se to može izbjeći, kao ni pribavljati razne dokumente i ugovore, gubiti vrijeme i dodatni novac kod javnih bilježnika, tražiti jamce…

Hitni krediti kao produkt razvoja interneta i tehnologije

Klasični je pojedinac današnjeg društva razvojem visokih tehnologija razvio i sklonost da sve što poželi “mora” dobiti odmah – no kada je o hitnim kreditima riječ, to zaista nije nešto na što bi itko trebao čekati. Zahvaljujući sve popularnijem poslovanju preko interneta, danas je moguće ono što je do unatrag svega nekoliko godina bilo ravno SF filmu, financije se rješavaju preko interneta, u sekundi se prebacuje novac s jednog računa na drugi, režije se plaćaju jednim klikom… baš tako se i hitni krediti krediti odobravaju i isplaćuju u 15ak minuta nakon što ste dostavili potrebnu potpisanu dokumentaciju; a kada kažemo dostavili, ne mislimo na dostavu nekim prijevoznim sredstvom; štoviše na nikakvu dostavu koja uopće uključuje vaš izlazak iz kuće! Ponekad su hitni krediti jedina opcija da se dobije gotovina na rate.

Kreditne tvrtke prepoznale potrebu za hitnim kreditima

Naime, danas svaka kreditna tvrtka na svojim stranicama ima obrasce koje popunite online, a dokumente (poput naprimjer Ugovora za hitni kredit) možete samo isprintati, potpisati, te skenirati (ili samo uslikati), i zajmodavcu ih proslijediti mailom. Tako da, ako ste negdje čuli za hitne kredite koje možete ostvariti online ili sms-om i pomislili kako je riječ o nekom pretjerivanju koje bi vas trebalo navesti da uzmete kredit ako ste imali dvojbe, budite sigurni da nije i da se vaša hitnost shvaća ozbiljno!

Hitni krediti – razlika samo u vremenskom roku

Zahvaljujući upravo internet poslovanju, hitne kredite kreditne tvrtke odobravaju i isplaćuju u nevjerojatno kratkom roku. A za one koje još uvijek brine sigurnost internet poslovanja bitno je napomenuti kako u ovim slučajevima upravo zajmodavac snosi svu odgovornost. Razlika između rokova u kojima kreditne kuće šalju novac nakon odobrenja kredita (tj. zaprimanja sve potrebne dokumentacije) i nije previše značajna; tako vam neki garantiraju kako se hitni krediti isplaćuju unutar svega 15 minuta, dok drugi  realiziraju unutar sata, treći u istom danu… No prije nego ste poslali dokumentaciju potrebno je, naravno, odabrati visinu kredita, kao i period vraćanja (sve je uvijek ponuđeno na web stranici). Hitni krediti obično nisu visoki i smatraju se kratkoročnom uslugom kreditiranja, kada vam je hitnost važnija od visine pozajmice. Ne uključuju jamce ni zalog, a vrlo često je nevažno i da li ste na crnoj listi banaka, te kakva vam je situacija u HROK-u.

Hitni krediti – krediti bez skrivenih troškova

Bitno je napomenuti da su i hitni krediti, kao i sve druge usluge kreditnih kuća, krediti bez skrivenih troškova kojim će vas zajmodavac eventualno iznenaditi kada to ne očekujete. Naime, nikome nije u interesu ostavljati zadnje točke ugovora “sitno pisanim slovima” jer, svaka kreditna tvrtka koja drži do svog poslovanja (bilo da je ograničeno na Hrvatsku, Europu, ili posluje diljem svijeta) želi sebi kreirati što bolji rejting; što je na kraju svakome jedina dobra reklama.