Isplata kredita u 15 min!

Ponuda financijskih usluga koje ne nude banke!

Financijske usluge koje su nam svima manje više poznate, a koje nude banke, ponešto se razlikuju od financijskih usluga kakve nude razne kreditne tvrtke. Ove druge su na našem tržištu poprilično svježa ponuda (premda i one postoje desetak godina), s obzirom na ponudu bankarskih financijskih usluga s kojima smo svi uglavnom upoznati. Ponuda financijskih usluga kreditnih tvrtki, koja je danas napokon kod nas ista kao i u drugim, razvijenijim zemljama Europske Unije, na našem je tržištu još relativno nepoznata. Kreditne tvrtke zato naglašavaju kako ponudu svojih financijskih usluga stalno razvijaju; i to prema onome za što vjeruju da odgovara potrebama prosječnog klijenta. Tako financijske tvrtke ponudu financijskih usluge modeliraju osluškujući tržište i potrebe stanovništva, kako bi od njih korist imali oni koji ne žele, ili ne mogu koristiti ponudu financijskih usluga banaka. Pod ponudu financijskih usluga svakako spadaju i mikrozajmovi online!

Ponuda financijskih usluga prema potrebi građana

I premda manje više sve kreditne institucije naglašavaju kako svoje ponude financijskih usluga prilagođavaju građanima i trenutnim trendovima, ne nudi baš svaka tvrtka identične usluge kao ostale. No, moglo bi se ipak nabrojati nekoliko stvari koje su, manje više, svima uvrštene u ponudu financijskih usluga: to su takozvane sms pozajmice, brzi krediti, mikro zajmovi, brze pozajmice bez ovjere poslodavca, online krediti i ostale vrste financiranja koje bi trebale pomoći onima kojima to najviše treba…

Dosta toga se, kako smo napomenuli, razlikuje od jedne do druge kreditne tvrtke ali pokušat ćemo nabrojati neke financijske usluge koje su im svima slične u njihovoj ponudi. Većina ih tako daje brze gotovinske kredite manjih iznosa (oko 6 000 kn) s rokom otplate od pet mjeseci odnosno 150 dana. Bitno je napomenuti i da su financijske usluge redom kratkoročne, čime se zajmoprimcu daje mogućnost brze otplate, ali i mogućnost ponovne posudbe ako za to bude potrebe. Naravno, ukoliko ste koristili nešto iz ponude financijskih usluga neke tvrtke (i prema dogovoru na vrijeme otplatili), u slučaju da ih opet zatrebate, kreditiranje će biti još jednostavnije i brže.

Financijska usluga SMS kredita

Kreditne su tvrtke prve uvele mogućnost financiranja putem SMS-a. Poanta je u što bržem načinu dizanja kredita ili zajma, ili pak svojevrsnom “nagrađivanju” klijenata koji su već koristili nešto iz njihove ponude financijskih usluga; kredit ili zajam; pa drugi put isti mogu dobiti jednostavnim slanjem SMS poruke – bez zaloga, potvrde banaka, javnih bilježnika ili ovjera poslodavaca, ali i bez skrivenih troškova, zamki ili sitno printanih slova…

Online ponuda financijskih usluga

Budući da svoje usluge kreditne tvrtke nude preko web stranica, ponuda financijskih usluga online ili putem interneta odnosi se na sve, nove i stare korisnike. Ova usluga financiranja uključuje ispunjavanje, ali i slanje zahtjeva na osnovu kojeg se odlučuje hoće li vam se određena svota novaca odobriti. Za ponudu financijskih usluga putem interneta može se koristiti tablet, pc ili bilo koji smartphone. Internet je, baš kao i SMS, najbrži i najsigurniji način da dobijete novac već 15 minuta od dostave potpisane dokumentacije, a isplata novca se također vrši isključivo elektroničkim putem, i to direktno tekući račun klijenta.

Zagarantirana privatnost klijenta

Zahvaljujući online poslovanju, kreditne tvrtke posao mogu voditi potpuno otvoreno i transparentno, bez skrivenih troškova. Svaki klijent je zato unaprijed upoznat s iznosom novca koji vraća, odnosno s glavnicom i kamatom. Diskretnim pristupom se nastoji raditi sa svakim klijentom pojedinačno da bi mu se tako pružio korektan odnos s povjerenjem – to je praksa kakvu imaju sve kreditne kuće. Ponuda financijskih usluga van banaka stalno se širi i razvija, nastojeći zadovoljiti sve potrebe klijenata. Podaci klijenata se čuvaju i ne dijele s drugima, pa se tako svima pruža maksimalna privatnost. Ponuda financijskih usluga u većini kreditnih tvrtki uključuje stručne savjete zaposlenika, ne bi li tako lakše izgradili dobar odnos s kupcima, ali i partnerima.